Kéktúra 2024. február

2024.02.17.

Februári túra

Február 17-én reggel már ¾ 8-kor találkoztunk azokkal a gyerekekkel és felnőtt kísérőkkel, akik időt és energiát nem sajnálva vállalkoztak az újabb túrára. Az időjárás kegyes volt hozzánk. Egész nap verőfényes napsütésben kirándultunk.

Ezen a napon 13 alsós és felsős tanuló jött el, és természetesen most is ott volt négy régi diákunk. A hangulatra nem lehetett panasz. Kicsik és nagyok vidáman szedték a lábukat a néhol nehéz terepen is.

A mai napon a Pilis hegységbe kirándultunk. Pilisborosjenőről indultunk fel a Nagy-Kevély- hegyre, ahonnan nem győztünk betelni a gyönyörű kilátással. Miután megfelelő terepet találtunk, következett a megunhatatlan Számháború! Utána a Kevély-nyergen keresztül eljutottunk az Egri csillagok c. film forgatásához épített egri vár másolatához. A romok között gyermekeink a hajdani várvédőket meghazudtoló módon harcoltak. Túránk végén a Teve-sziklához gyalogoltunk el. Itt is gyönyörű látvány tárult elénk.

Pilisborosjenőről visszafelé a buszon már mindnyájan elpilledve ültünk, de csodás élményekkel gazdagodva tértünk haza a 10 km-es túra után.